Jak zgłosić awarię urządzenia?
Wszelkie zgłoszenia usterek, awarii braku poprawności działania można zgłaszać bezpośrednio na adres mailowy serwis@raytech.pl, na poniższym formularzu zgłoszeniowym.
Również chęć dokonania przeglądu urządzenia należy zgłaszać na załączonym formularzu serwisowym.
Jak wygląda proces naprawy?
Po otrzymaniu zgłoszenia usterki urządzenia organizujemy odbiór urządzenia od klienta (osobisty lub przesyłka kurierska). Następnie wykujemy wstępną weryfikacje usterki w naszym serwisie i przygotowujemy na piśmie ekspertyzę serwisową z kosztami naprawy do akceptacji klienta. Po akceptacji kosztów urządzenie jest naprawiane, sprawdzane i zwrócone do klienta.
Formularz kontaktowy
Zainteresowała Cię nasza usługa? Napisz do nas!
Jesteś zainteresowany profesjonalnym szkoleniem z obsługi sprzętu?
Nie zwlekaj!
Napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy, a Twoje zapytanie zostanie od razu przekazane do odpowiedniego specjalisty!